Search:

Type: Posts; User: Deluxe

Page 1 of 12 1 2 3 4

Search: Search took 0.05 seconds.

  1. Replies
    4
    Views
    3,773

    Id like to know as well...

    Id like to know as well...
  2. Replies
    3,158
    Views
    638,799

    Mine was coming on every time I got gas from this...

    Mine was coming on every time I got gas from this one station in bryan, manual says it can happen. Never really stressed it because it wasn't consistent.
  3. Replies
    188
    Views
    28,918

    Had a great trip, lots of carnage but a lot of...

    Had a great trip, lots of carnage but a lot of good times as well. Thanks to Robbie for the ride down the mountain, and nick for getting Evans up and going and down the mountain as well as on the...
  4. Thread: Sloth

    by Deluxe
    Replies
    1,979
    Views
    363,140

    Looks good tum tum, I need to come check it out

    Looks good tum tum, I need to come check it out
  5. Replies
    171
    Views
    26,236

    Jb, you actually in on some trailer pong/flip cup...

    Jb, you actually in on some trailer pong/flip cup this time around??
  6. Replies
    36
    Views
    5,556

    i have to get off work first....

    i have to get off work first....
  7. Thread: Tire Talk

    by Deluxe
    Replies
    137
    Views
    38,138

    Toyos all the way. Love mine

    Toyos all the way. Love mine
  8. Replies
    461
    Views
    97,027

    Took my recommendation after all...Im a fan

    Took my recommendation after all...Im a fan
  9. Replies
    65
    Views
    8,829

    tentative pending gas money

    tentative pending gas money
  10. Replies
    439
    Views
    78,522

    Give me a shout when y'all go dso

    Give me a shout when y'all go dso
  11. Replies
    196
    Views
    28,438

    I like what y'all did there

    I like what y'all did there
  12. Replies
    196
    Views
    28,438

    Mines a mall crawling mini van

    Mines a mall crawling mini van
  13. Replies
    196
    Views
    28,438

    sam helped me with gas btw.

    sam helped me with gas btw.
  14. Replies
    196
    Views
    28,438

    Only argument I have is that Ive specifically...

    Only argument I have is that Ive specifically budgeted for the trips Ive gone to, and tried to budget extra for breakage...and beer

    def strung out a little after this weekend but it was worth it
  15. Thread: TCC X Recap

    by Deluxe
    Replies
    23
    Views
    3,195

    you cant question it, that makes it lose its fun...

    you cant question it, that makes it lose its fun :beer:


    but I also forgot to give you your hitch back before you left earlier
  16. Thread: TCC X Recap

    by Deluxe
    Replies
    23
    Views
    3,195

    Enjoyed everything about the trip....trailer...

    Enjoyed everything about the trip....trailer drinking games were fun, as were all the shenanigans with the jello shots. Steering stabilizer got messed up in the comp this morning but all else is good...
  17. Replies
    196
    Views
    28,438

    Yeah was trying to avoid buying one because I...

    Yeah was trying to avoid buying one because I barely haven enough cash to make the trip so hitch pin will do it, thanks
  18. Replies
    196
    Views
    28,438

    any of you guys have a d ring hitch receiver I...

    any of you guys have a d ring hitch receiver I can use for the weekend? no points on the bumper yet
  19. Thread: JKU Buildup

    by Deluxe
    Replies
    55
    Views
    15,752

    Its called I dont give a **** :flipoff2: Ill...

    Its called I dont give a **** :flipoff2:

    Ill fix it later
  20. Thread: JKU Buildup

    by Deluxe
    Replies
    55
    Views
    15,752

    What Evan said, dunno how sam didnt tell you I...

    What Evan said, dunno how sam didnt tell you I forgot the bolts, gave me enough **** about it

    And Sam your a dick, Im gonna kick your ass right outta that trail seat!

    :flipoff2:
  21. Thread: JKU Buildup

    by Deluxe
    Replies
    55
    Views
    15,752

    ah well, still need to plate the top part but...

    ah well, still need to plate the top part but other than that its done enough to for tcc. Also trimmed the wheel well corners finally and hopefully will get them relined before we head out
  22. Thread: JKU Buildup

    by Deluxe
    Replies
    55
    Views
    15,752

    How the hell did we manage to put that seam...

    How the hell did we manage to put that seam out...only talked about it 20 times how we gotta remember
  23. Replies
    196
    Views
    28,438

    Whoop!

    Whoop!
  24. Thread: JKU Buildup

    by Deluxe
    Replies
    55
    Views
    15,752

    Good stuff, thanks

    Good stuff, thanks
  25. Thread: JKU Buildup

    by Deluxe
    Replies
    55
    Views
    15,752

    Yea spare always goes with me, more than enough...

    Yea spare always goes with me, more than enough room in jeep

    We debated a long time on the hitch but for the moment probably plan to just shorten in down and it's not terribly low. Not enough to...
Results 1 to 25 of 277
Page 1 of 12 1 2 3 4